Digitale promotie

Our official culture is striving to force the new media to do the work of the old.” (Marshal McLuhan)

De ontwikkelingen van digitale promotie via sociale media veranderen met de dag. @zark helpt met het opzetten van creatieve sociale media campagnes op Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram etc. om jouw bedrijf of evenement onder de aandacht te brengen. Hoe kunnen jouw medewerkers een bijdrage leveren aan een positief beeld van jouw bedrijf of evenement. Hoe bereik je jouw publiek zo effectief mogelijk. En vooral hoe activeer je volgers om jouw inhoud te delen.

Inhoud
We zorgen voor relevante content, zoals video’s, afbeeldingen en dialogen, die je kunt inzetten voor het opwekken van meer betrokkenheid. Achter de schermen video, een foto reportage van een gebeurtenis.

Context
Zorg voor de juiste context door de juiste combinatie van content en kanalen in te zetten. Een lange video naar YouTube of Vimeo – of fragmenten naar Pinterest en Instagram -zorgen voor een groter bereik. Discussies en crowdsourcing kunnen goed via Twitter of LinkedIn of via een blog worden opgewerkt.

Kanalen
Je kunt Twitter inzetten voor sociale-media-care en Instagram voor het delen van belevingen. Pinterest is geschikt voor productbranding en LinkedIn voor de serieuze discussies.

Conversatie
Conversatie is het pro-actief en reactief omgaan met de sociale-mediarelaties en andere vormen die openlijke betrokkenheid en interactie bevorderen. Na het delen van de juiste content in het juiste kanaal dient de context een vorm van conversatie op te wekken.

Conversie
Conversie is het beheren van doelen en het beoogde resultaat. Regelmatig je campagne evalueren aan de hand van de doelstellingen: is het aantal likes behaald op Facebook, zijn er genoeg ideeën binnengekomen via de crowd op LinkedIn?